חומר בערה ושמו תקשורת

לאורך כל ימי השריפה הגדולה בכרמל, חשו תושבי האזור, שהדיווחים בתקשורת אינם הולמים את המצב האמיתי. לא אחת הורמו גבות כשדווח כבר ביום הראשון שהחי-בר נשרף, שכל שכונת דניה פונתה, שהלהבות מאיימות על חיפה, שלא לדבר על אי בקיאות בפרטים כגון לספר על פינוי תושבים מבת גלים במקום כפר גלים. למותר לציין, שהאינפורמציה הלא-מדויקת, המוגזמת, והמסולפת, זורעת פניקה שלא לצורך, ועושה עוול לכוחות הכיבוי וההצלה.

אתם מוזמנים לצפות בכתבה מיוחדת העוסקת בנושא זה. ניתן כמה דוגמאות, ונעניק גם במה לכתבים עצמם – אור הלר מערוץ 10 ויוסי מזרחי מערוץ 2. יחתום את הכתבה יגאל רביד באתנחתא קומית בארועים הקשים.


עדכון 14 בדצמבר 2010
לאור העניין הרב שעורר הסרטון, יצאנו לראיין את יגאל רביד ולשמוע את גרסתו לאירועים בכרמל. הבנו כיצד נראו פני הדברים מהזווית שלו, למדנו שיעור קצר בתקשורת, שמענו וידוי על חיפה וסיימנו כרגיל עם אנקדוטה קומית.

הכנת כתבות: גיא שחר, עמרי שפר

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. רות ארז כפר הס

    כל הכבוד ליוזמה להציב לתקשורת מראה.
    לי אין טלויזיה. שמעתי את הגל הפתוח של רשת ב ומצאתי שהם עשו עבודה ממש טובה ועניינית, והם שדרו כל הזמן רק על השריפה. למרות שהייתה דרמה מסויימת, יחסית לטלויזיה ….. באחד הימים שמעתי את ערוץ 2 בגלי צה"ל ונחרדתי!!! עברתי תחנה מהר מאוד! לא יכולתי לסבול את הדרך שבה הכתבים והשדרים דברו. אני לא מבינה איך אנשים מרשים לעצמם ביריונות כזו. אפשר לשאול שאלות נוקבות בצורה עניינית, וזה לחלוטין לא יהיה משעמם. הגל הפתוח היה מעניין מאוד. תודה.

  2. מיקי מכבים

    לפי כתבה אמיתית זו [ בזמן אמת = הכתבים שווים לאפס. כאילו לא סיימו תיכון ] התגלו הכתבים מזרחי והלר כטפשי ישראל

    לכו הביתה – מוטב יהיה .
    הכתבה הציגה אתכם במערומיכם. אוהבים דרמות ומעצימים אמיתות שלא היו ולא נבראו.

  3. אסף לוי, נוה צוף

    כל הכבוד לכם על היוזמה. חצוף כל כך היוסי מזרחי הזה. הוא גם על הדרך מודה שטריקים לא זרים ולא חדשים לו…

כתיבת תגובה